VII Starptautiskā zinātniski praktiskā konference |
|||||
Konferences mērķis ir apspriest jautājumus par aktuālajām problēmām transporta sistēmu jomā, veicināt informācijas un pieredzes apmaiņu progresīvu zinātniski praktisko pētījumu izstrādē, kas virzīti uz dotās nozares attīstību, kā arī veicināt sadarbību kopīgu pētniecības programmu izstrādei. |
|||||
KONFERENCES TEMATIKA | |||||
- Aviācijas sistēmas un tehnoloģijas. Apkalpošana un pielietojums. |
|||||
PUBLIKĀCIJU IESNIEGŠANA UN DALĪBA KONFERENCĒ | |||||
Pieteikšanās dalībai konferencē atvērta no 2023. gada 1. februāra līdz 10. maijam. Reģistrācija notiek konferences e-pastā: conference2023@rai.lv. Konferences valodas: latviešu, angļu un krievu Dokumentu iesniegšana: |
|||||
PRASĪBAS PUBLIKĀCIJĀM | |||||
Lai nodrošinātu publikācijas iekļaušanu konferences rakstu krājumā "Transports. Izglītība. Loģistika un inženierija-2023", tā jāiesniedz līdz 2023. gada 21. maijam, nosūtot to uz konferences e-pasta adresi: conference2023@rai.lv. Publikācijas ieteicams sagatavot angļu valodā. Publikācijās krievu un latviešu valodās nepieciešams iekļaut kopsavilkumu angļu valodā (līdz 150 vārdiem). Publikācijas apjoms ir noteikts līdz 8 A4 lapām, ietverot tabulas, attēlus un izmantoto informācijas avotu sarakstu. Plašāki publikāciju noformēšanas noteikumi atrodami sekojošā mājas lapā: http://www.rai.lv/lv Pirms publikācijas iesniegšanas, autoriem jāpārbauda publikācijas valodas pareizrakstība un atbilstība konferences rakstu noformēšanas prasībām. Raksti, kam tiks konstatētas būtiskas valodas pareizrakstības vai noformējuma un struktūras nepilnības, netiks pieņemti publicēšanai. Iesniedzot rakstu publicēšanai konferencē "Transports. Izglītība. Loģistika un inženierija-2023", raksta autors(i) apstiprina, ka rakstā atspoguļots autora(u) oriģināls pētījums, kas nav publicēts iepriekš vai iesniegts publicēšanai citur. Iesniegtās publikācijas tiks recenzētas un publicētas konferences rakstu krājumā. Noformēšanas noteikumi |
|||||
Ar cieņu, |
|||||
|
|||||
Rīgas Aeronavigācijas institūts |
|||||